![](https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/679b4babbe4b316b0bccfcf3/e96ebe5a-c11a-4acc-b119-3f17e488ea0c/Merkzin+traject2.jpg)
Merk Scan
![](https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/679b4babbe4b316b0bccfcf3/7e079320-4660-4d2f-af36-8a78730ae2ca/MerkZin_SESSIE+LIEKE-6680.jpg)
Het verkennen van jouw organisatie geeft bijzonder veel waardevolle inzichten in de huidige merkbelofte, de essentie van de organisatie, de omgeving waarin zij opereert en de manier waarop zij communiceert.
Een merk scan is niet zomaar een oppervlakkige analyse; het is een diepgaande verkenning in jouw organisatie en wat jouw merk écht betekent.
Samen kijken we naar:
Missie, visie en de kernwaardes
Een verkenning van de morele ambities
De merkpersoonlijkheid en identiteit om het merk te kunnen definiëren
De doelgroep en hun behoeftes
De producten en diensten.
De positionering in de markt
De content en het gebruik op de verschillende kanalen
Het biedt een helder beeld van de manier waarop het merk zich in de communicatie manifesteert en welke impact dit heeft op de perceptie van de consument.